aa, üks hea asi on ka – mu kehvast finantsseisust ei tea (siiamaani veel) mitte midagi mu pank, kes on mind mu äraoldud nädala jooksul hoopis võtmekliendiks ülendanud. Mis see mulle annabki… odavama arvelduskrediidi?:P
mulle meeldib see et lähedalt must möödud
aa, üks hea asi on ka – mu kehvast finantsseisust ei tea (siiamaani veel) mitte midagi mu pank, kes on mind mu äraoldud nädala jooksul hoopis võtmekliendiks ülendanud. Mis see mulle annabki… odavama arvelduskrediidi?:P
sa saad nüüd sünnipäeva- ja jõulukaarte punkt muud midagi :p
Oletades, et Su pangaks on üks teatav pank (mis armastab osasid oma kliente just “võtmeklientideks” kutsuda) – siis kontoris peaks Sa nüüd oma pangakaarti järjekorrapiletimasinale näidates eelisjärjekorra pileti saama.
Soovitan soojalt proovida, miks mitte näiteks laupäevahommikul ja kuskil tihedalt asustatud elurajooni kontoris, mis sellisel ajal on tavaliselt puupüsti täis ;) Nojah.. viimati taheti küll tappa anda, ei mina saanud aru, mille eest ;)
Selles eelmainitud pangas saavad v6tmekliendid jah arvelduskrediiti paar protsenti soodsamalt. Mina ei saanud eriti arugi, mille p2rast mind v6tmekliendiks ylendati:P
Viimastel päevadel kõik kurdavad, et see pank on nad võtmekliendiks teinud, neil vist nüüd ainult võtmekliendid ongi.
Minule pakkusid nad tasuta pangasiseseid makseid.
Tundub tõesti, et nad on nüüd kõik kliendid võtmeklientideks ülendanud. Peale minu :)
Kift lojaalsusprogramm. Kes see tahaks putkata mujale panka “tavaliseks” kliendiks? Samuti nn customer evangelism. Kui mina võtmekliendiks peaksin saama, siis ma kuulutan seda küll uhkelt kõigile :)