what’s the name of the game does it mean anything to you

ID-kaardid tekitavad piirivalvurites üleüldist hämmeldust. Vaadatakse eest ja tagant ja vastu valgust ja näidatakse kõigile teistele ka, kes putkas on. Ainult Austria kutt tegi pokkerinäo pähe ja käskis mul turvavöö kinni panna.

Ma olen juba ära unustanud, miks õieti oli vaja lõunasse sõita. Juba ammu on liiga palav:P Viimane kraadiklaas, millest mööda sõitsime, näitas 31 kraadi. Jääkohv on mu lemmikkontseptsioon.

Ja no ei ole mõtet ronida Euroopasse ilma korraliku Hallwagi atlaseta. Mitte ükski muu kaart ei ole ligilähedaltki see.

Edasine jutt peaks olema rõõmuks, lohutuseks ja innustuseks kõigile tüdrukutele, kes mingite jubedate sõiduõpetajatega jamavad ikka veel. (Liisa, kuidas edeneb? Tipp, said eksami tehtud?) Kiirtee peal sain 170 sisse, aga see oli ausalt öeldes küll allamäge ja taganttuulega:P Ja alates 160st hakkab endal natuke jube ka juba. Tunnelis (1380 m) sõita ei olnud nii hull, kui karta võis, ja laeva autotekk on ka okei.

Need inimesed, kes räägivad tohutust liiklusviisakusest Euroopas, räägivad järjekordselt Skandinaaviast (me Pillega ükspäev otsustasime, et eestlased peavad Skandinaaviat Euroopaks ja ei tea üldse, mis mujal toimub ja et seal on hullem kui meil). Ma olen nüüd saanud sõita Saksamaal, Tššehhis ja Austrias. Suunanäitamine möödasõidul või rida vahetades – no täielik null, keegi ei vaevu. Foori alt sõidab pärast punase tule süttimist veel neli-viis autot läbi. Stopp-märk poleks nagu üldse mingi märk. Kiirusepiirangu märk muidugi ka mitte:) Põhimõtteliselt ainus vahe Kreeka ja Itaaliaga on see, et signaali antakse vähem:P

Advertisements

5 thoughts on “what’s the name of the game does it mean anything to you

  1. Kevad-suvel sai käidud bussiga Tallinnast Prahasse. Isikutunnistus kõlbas dokumendiks vägagi hästi ning mingeid probleeme küll sellega ei olnud. Kuigi enamustel reisijatest olid passid kaasas, ei olnud mina ainuke, kes ID-kaardi peale lootis. Kõik toimis.

  2. Mõnel kiirteel on kiirusepiirang ja mõnel pole. Ma tegin oma kiiruskatsed seal ära, kus ei olnud:)

    Turvavöö on mul kogu aeg kinni, kui auto liigub. Aga Austrias, näe, peab seisvas autos ka olema:P

  3. Mis puutub punase tule alt läbisõitmisse, siis Saksamaal on 2 esimest sekundit punast veel lubav tuli – liiklussujuvuse huvides ja reaktsiooni tõttu.

    Mar.

    Saksa lubade omanik :)

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

w

Connecting to %s